2013. július 27., szombat

Az első rész befejezve

Kész vagyok az első résszel, és még egy kicsit többel is.
Mivel az anyagom halványlila színű lett ( 32 ct-os Hubert), úgy gondoltam a piros színeket lecserélem szintén lilára, így lett a ruha öve és a pöttyök lila színű. A kerethez végül megcsináltam azt a pár keresztszemet és a ruhát én is körbekontúroztam.

Azért folytattam a felső résszel, mert számomra az volt a legközelebb a már kész mintához, ez esett kézre.
A piros színt annyira nem szeretem, ezért a az első spulnit megváltoztattam lila színűre.

 


5 megjegyzés:

  1. Nagyon kellemes színek és így együtt jól mutatnak!
    Már most látom hogy szép lesz a végeredmény, tetszik a színvilágod:-)
    Csak rákerültek a keretre azok a xszemek;-)))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Ráhímeztem őket, de igazán nem tetszenek.
      Lehet, hogy a végén visszabontom.

      Törlés
  2. Én is megdicsérem itt is, bár ez valahol fura:)
    De akkor is szépen alakul anya:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett, tetszik! :) Bevallom, nekem jobban tetszenek azok a keresztszemek, olyan, mint egy ovális tükör kerete. Szerintem illik a próbababához.

    A színe is lilás lett vagy csak az összhatás csap be és maradt a 930as dmc?

    Aha, és fent a spulninál is a piros keret lila lett, tök jó! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. Nem, a 930-as DMC-t lecseréltem egy világosabb árnyalatra, a 3807-re.
      És igen, a fenti keret színét is lecseréltem.

      Törlés