2013. július 31., szerda

5-6.



5 megjegyzés:

  1. Nagyon szép, nagyon mutatós, és szárnyaltok, én le vagyok nagyon maradva :) Nem baj, majd én is belehúzok.
    A gombostűk feje x vagy francia csomó?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. X-ek. Dehogy vagy lemaradva, nem lóverseny, bár engem a lovak várnak utána, de akkor sem az! :) Ezzel még azért is haladok, mert van egy rakat varrnivalóm és ha már egyszer nekiülök, akkor ebből is meg szeretném csinálni a kosaram, amit mutattam. Remélem ennyi időre jófej lesz velem a varrógép...

      Törlés
  2. Tetszik ahogy alakul a tied is. Zöld lett a centi végül mégis?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A férjem nagymamájának a régi varrós dolgai között találtunk ilyen libaf*szöld centit és ő kérte, hogy maradjon zöld. :)

      Törlés
  3. De jó így a finisben látni!
    Kíváncsi vagyok a kész kosárra is.
    Te is észrevetted, hogy némely fonal nem fed rendesen? (Pl nálam konkrétan a 815 )

    VálaszTörlés