2014. január 5., vasárnap

Merciere Vintage SAL készen! :)

És hosszú idő után én is elkészültem! Ezért nem is mondom, hogy az idei első, hiszen nagy része tavaly készült.
Pontosan augusztus 5-én kezdtem, így kereken 5 hónapot vett igénybe...az én szabadidőmhöz, energiámhoz, kedvemhez képest. A karácsonyi szabadidő tette fel az i-re a pontot, most három nap alatt 3 hónapnyit tudtam haladni - mennyire jó lenne egy kicsit több szabadidő...és nem csak a kézimunkára! Kereteztetni fogom, majd az üvegesnél fog eldőlni a végleges kép. Mindenképp valami barna-bézs paszpartu-keret - ben gondolkodom. A blogomon mutatni fogom, ha keretben lesz! Hímezzetek sokat, én örülök, hogy részese lehettem ennek a SAL-nak! Annál is inkább, mert ez adott ötletet egy következő munkához, nem tudom, mikor fog sorra kerülni!:)

1 megjegyzés: